Evaluarea satisfacției clientului

Va multumim ca ati solicitat serviciile noastre. Deoarece dorim sa va oferim cele mai bune servicii, suntem interesati sa aflam parerea dumneavoastra despre serviciile pe care le-ati primit in cadrul LABORATORULUI DE ANALIZE MEDICALE.

Va rugam sa aveti amabilitatea de a acorda câteva minute din timpul dumneavoastra pentru completarea acestui chestionar. (Raspundeti la intrebari bifând varianta care descrie cel mai bine situatia dumnavoastra).

Raspunsurile dumnavoastra sunt importante pentru noi! 

Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii :
Detalii personale (sunt opționale):
Vă mulțumim pentru colaborare!

PG  4.7 – FL 01 ,Ed.5/Rev.0/05.2020

RAPORT EMIS IN URMA EVALUARII NIVELULUI DE SATISFACTIE AL CLIENTILOR, IN INTERVALUL 01.01-31.07.2020

In urma analizei Chestionarului pentru evaluarea satisfactiei clientului, Cod PG4.7-FL01, constatam:
In acest interval au raspuns chestionarului un numar de 10 clienti, dintre care 8 pacienti si 2 medici:

La intrebarea 1.50% au fost femei;50% au fost barbati

La intrebarea 2. Vârsta  20%-20-30 ani; 30%-30-40 ani; 30%-40-50 ani;20%-50-70 ani.

La intrebarea 3. Serviciile medicale la care ati apelat au raspuns 100%- analize de laborator

La intrebarea 4. Ati mai folosit serviciile Laboratorului de Analize Medicale? De cate ori : 80% au raspuns Da; 20% au raspuns Nu.
Din cei care au raspuns Da- 30% ->2 ori; 20%- a doua oara, 50% de mai multe ori

 

La intrebarea nr. 5. Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii :
– promptitudine a) nesatisfacator □ 0% b) bine □ 0% c) foarte bine □ 100%
– modul de comunicare a) nesatisfacator □0% b) bine □0% c) foarte bine □ 100%
– tinuta personalului a) nesatisfacator □0% b) bine □0% c) foarte bine □ 100%
– atitudinea personalului a) nesatisfacator □ 0% b) bine □0% c) foarte bine □ 100%
– calitatea serviciilor medicale acordate a) nesatisfacator □ 0%b) bine □ % c) foarte bine □ 100% 
– calitatea serviciilor medicale acordate de asistenti a) nesatisfacator □0% b) bine □20% c) foarte bine □ 80%

• Cum v-ati simtit in urma colaborarii cu noi : 
a) nesatisfacator □0% b) bine □ 0% c) foarte bine □ 100%

• Impresia dumneavoastra generala:
a) nemultumit □0% b) multumit □10% c) foarte multumit □ 90%

• Daca ar fi necesar sa solicitati servicii medicale, ati opta tot pentru Laboratorul nostru ?
in mod cert da □ 100% b) probabil ca da □ 0% c) in mod categoric nu □ 0%

La intrebarea nr. 6. Credeţi că este necesară îmbunătăţirea serviciilor oferite şi dacă da, în ce sens? 90% au raspuns Nu; 10% au raspuns Da cu urmatoarele propuneri

-recoltare, in cadrul laboratorului, a  esantioanelor pentru determinare PCR SARS COV-2

 

Rezultatele confirma calitatea serviciilor laboratorului, si sunt in conformitate cu standardele si obiectivele propuse. 
Propunerile vor fi considerate, alaturi de propunerile personalului.

 Manager de calitate,
Data 31.07.2020  Moruz Adina-Cristina

 

 

Procent general de satisfactie = 90x 1+ 100×6+80×1= 870:900 (total)x100= 97% FB si 3% B.