prezentare cabinet
specialitati si servicii medicale
medici
album foto
informatii contact
articole
 

 
ATENTIE Informatii utile!
CURSURI
ASOCIATIA HELICOMED
Nou - masterat de LOGOPEDIE PEDIATRICA in IASI
Programul pentru pacienti
PARTENERI
Anunturi
 

ANUNTURI
  1. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88371"
  2. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  3. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  4. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  5. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  6. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  7. Anunt achizitie servicii de audit financiar
  8. Anunt achizitie echipamente IT
  9. Anunt achizitie servicii editare, tiparire, publicitate





ANUNŢ ACHIZIŢIE SERVICII EDITARE, TIPĂRIRE, PUBLICITATE

Data publicării anunţului: 17.02.2012

1.Informaţii achiziţie: Asociaţia „ HELICOMED ” publică prezentul anunţ pentru atribuirea contractului de achiziţie servicii servicii editare, tipărire, publicitate: organizare conferinţă de presă – cod CPV 79952000-2, servicii de proiectare de site-uri www – cod CPV 72413000-8, editare- şi tipărire materiale promoţionale –cod CPV 79800000-2.
2. Procedura pentru efectuarea achiziţiei: cercetarea pieţei / studiu pieţei
3. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut
4. Specificatii tehnice:
1.Broşura de informare, 8 de pagini policromie, format: A5, 400 buc.
2.Calendare, format: calendar de buzunar, 50 buc;
3. Agenda eveniment, format A4 sau pliant trifolder 99 x x210 mm,  50 buc;
4.Fluturaşi, format: A6, 100 buc;
7.Banner, suport: poliplan de exterior, 1 buc;
5.Roll-up, format: 0.85x2 m, cu mecanism, 1 buc;
6.Afise, format: A3,  250 buc;
7. Stikere, Format: 90 mm x 50 mm, suport: autocolant, 50 buc.
 8.Mapa proiectului,  format: A4, cu buzunar, 50 buc;
9.Carnetel, formatare text, inclusiv design grafic pe baza conţinutului primit de la Beneficiar (cu respectarea condiţiilor de identitate vizuală ale POSDRU), format: A5, nr. coli: 10, suport: coli 70-80 g/mp, 50 buc;
10.Organizarea unei conferinte de presa , care trebuie să includă:
-asigurarea unei săli de conferinte ( capacitate min. 50 de persoane)
- asigurare unei pauze de cafea
- servicii de realizare a fotografiilor si filmarilor
- servicii de receptie, primire a participantilor
- să asigure prezenta mass-media
- publicarea unui comunicat de presa la cererea beneficiarului
- anunturi in presa la cererea beneficiarului    
11. Pagina web. 1buc.
Cerinţe: Site-ul trebuie să permită administrarea şi actualizarea facilă a conţinutului de către personalul non-tehnic al beneficiarului; Beneficiarul va putea adăuga/şterge/edita pagini ale site-ului; Se va implementa un modul pentru upload de documente. Documentele vor fi salvate pe server şi vor putea fi accesate direct de pe paginile site-ului;  Se va implementa o  secţiune de ştiri, beneficiarul putând adăuga / şterge /edita ştiri; Administrarea site-ului, a conţinutului şi a resurselor (documente, poze) se va face pe diferite niveluri de acces; Site-ul va conţine o pagina de contact, care va include un formular prin care vizitatorii vor putea contacta beneficiarul via email;  Se vor folosi unul din limbajele de programare Java sau PHP. Se vor folosi doar framework-uri open-source. Găzduire site web 2 ani (WebHOSTING si EMAIL SERVER). Implementarea design-ului se va face cu respectarea elementelor de identitate vizuala POSDRU.

Plata se va efectua după livrarea produselor.

5. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 sau prin email: asociatiahelicomed@yahoo.com
6. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 21.02.2012, ora  16,00;
7. Modul de trimitere a ofertelor: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1.
8. Data şi ora limită pentru depunere a ofertelor: 22.02.2012, ora  10,00
9. Data şi ora pentru deschiderii ofertelor : 22.02.2012, ora 15,00

Toate persoanele interesate sunt rugate să trimită ofertele la adresa din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 . Orice informaţii suplimentare cu privire la achiziţie pot fi solicitate prin email sau la sediul achizitorului. Persoana de contact: Burlea Georgeta, telefon 0232/217.666, email asociatiahelicomed@yahoo.com.



Copyright © 2008 - 2018 Helicomed | ANPC