prezentare cabinet
specialitati si servicii medicale
medici
album foto
informatii contact
articole
 

 
ATENTIE Informatii utile!
ASOCIATIA HELICOMED
Programul pentru pacienti
PARTENERI
Anunturi
 


ANUNTURI
  1. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88371"
  2. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  3. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  4. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  5. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  6. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  7. Anunt achizitie servicii de audit financiar
  8. Anunt achizitie echipamente IT
  9. Anunt achizitie servicii editare, tiparire, publicitate





ANUNŢ ACHIZIŢIE SERVICII EDITARE, TIPĂRIRE, PUBLICITATE

Data publicării anunţului: 17.02.2012

1.Informaţii achiziţie: Asociaţia „ HELICOMED ” publică prezentul anunţ pentru atribuirea contractului de achiziţie servicii servicii editare, tipărire, publicitate: organizare conferinţă de presă – cod CPV 79952000-2, servicii de proiectare de site-uri www – cod CPV 72413000-8, editare- şi tipărire materiale promoţionale –cod CPV 79800000-2.
2. Procedura pentru efectuarea achiziţiei: cercetarea pieţei / studiu pieţei
3. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut
4. Specificatii tehnice:
1.Broşura de informare, 8 de pagini policromie, format: A5, 400 buc.
2.Calendare, format: calendar de buzunar, 50 buc;
3. Agenda eveniment, format A4 sau pliant trifolder 99 x x210 mm,  50 buc;
4.Fluturaşi, format: A6, 100 buc;
7.Banner, suport: poliplan de exterior, 1 buc;
5.Roll-up, format: 0.85x2 m, cu mecanism, 1 buc;
6.Afise, format: A3,  250 buc;
7. Stikere, Format: 90 mm x 50 mm, suport: autocolant, 50 buc.
 8.Mapa proiectului,  format: A4, cu buzunar, 50 buc;
9.Carnetel, formatare text, inclusiv design grafic pe baza conţinutului primit de la Beneficiar (cu respectarea condiţiilor de identitate vizuală ale POSDRU), format: A5, nr. coli: 10, suport: coli 70-80 g/mp, 50 buc;
10.Organizarea unei conferinte de presa , care trebuie să includă:
-asigurarea unei săli de conferinte ( capacitate min. 50 de persoane)
- asigurare unei pauze de cafea
- servicii de realizare a fotografiilor si filmarilor
- servicii de receptie, primire a participantilor
- să asigure prezenta mass-media
- publicarea unui comunicat de presa la cererea beneficiarului
- anunturi in presa la cererea beneficiarului    
11. Pagina web. 1buc.
Cerinţe: Site-ul trebuie să permită administrarea şi actualizarea facilă a conţinutului de către personalul non-tehnic al beneficiarului; Beneficiarul va putea adăuga/şterge/edita pagini ale site-ului; Se va implementa un modul pentru upload de documente. Documentele vor fi salvate pe server şi vor putea fi accesate direct de pe paginile site-ului;  Se va implementa o  secţiune de ştiri, beneficiarul putând adăuga / şterge /edita ştiri; Administrarea site-ului, a conţinutului şi a resurselor (documente, poze) se va face pe diferite niveluri de acces; Site-ul va conţine o pagina de contact, care va include un formular prin care vizitatorii vor putea contacta beneficiarul via email;  Se vor folosi unul din limbajele de programare Java sau PHP. Se vor folosi doar framework-uri open-source. Găzduire site web 2 ani (WebHOSTING si EMAIL SERVER). Implementarea design-ului se va face cu respectarea elementelor de identitate vizuala POSDRU.

Plata se va efectua după livrarea produselor.

5. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 sau prin email: asociatiahelicomed@yahoo.com
6. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 21.02.2012, ora  16,00;
7. Modul de trimitere a ofertelor: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1.
8. Data şi ora limită pentru depunere a ofertelor: 22.02.2012, ora  10,00
9. Data şi ora pentru deschiderii ofertelor : 22.02.2012, ora 15,00

Toate persoanele interesate sunt rugate să trimită ofertele la adresa din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 . Orice informaţii suplimentare cu privire la achiziţie pot fi solicitate prin email sau la sediul achizitorului. Persoana de contact: Burlea Georgeta, telefon 0232/217.666, email asociatiahelicomed@yahoo.com.



Copyright © 2008 - 2018 Helicomed | ANPC