prezentare cabinet
specialitati si servicii medicale
medici
album foto
informatii contact
articole
 

 
ATENTIE Informatii utile!
CURSURI
ASOCIATIA HELICOMED
Nou - masterat de LOGOPEDIE PEDIATRICA in IASI
Programul pentru pacienti
PARTENERI
Anunturi
 

ANUNTURI
  1. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88371"
  2. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  3. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  4. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  5. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  6. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  7. Anunt achizitie servicii de audit financiar
  8. Anunt achizitie echipamente IT
  9. Anunt achizitie servicii editare, tiparire, publicitate





ANUNŢ ACHIZIŢIE  ECHIPAMENT  IT
PENTRU PROIECTUL POSDRU 110/5.2/G/88371


Data publicării anuntului: 19.03.2012
1.Informaţii achiziţie: Asociaţia „HELICOMED” publică prezentul anunţ pentru atribuirea contractului de achiziţie echipament IT:  Multifuncţionale  cod CPV 30120000-6: 2 buc; Laptop cod CPV 30213100-6 : 5 buc; Videoproiector cod CPV 38652120-7: 1 buc; Flipchart cod CPV 30195913-5:2 buc.  
2. Procedura pentru efectuarea achiziţiei: cercetarea pieţei / studiu pieţei
3. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut
4. Specificaţii tehnice:
a.Multifuncţională - imprimantă/scanner/fax, cerinţe minime: mono şi color 1200dpi optic, 160MB, tavă de minim 250 coli, 256 niveluri gri, viteză mare de copiere per pagină, USB port, reţea Ethernel, duty cicle circa 40.000 pagini/lună.
b. Laptop –cerinţe minime procesor dual core cu minim 2GB DD3 Ram,DVD RW, Webcam-1.3, Bluetooth, , Li-Ion minim 6-cell, sistem de operare;
c.Video proiector –cerinţe minime : 3LCD XGA, contrast ratio 3000:1, USB display, funcţionalitate lampă minim 5000 h, PC-free.
d.Flipchart- 3picioare telescopice, sistem reglabil de prindere a hârtiei, tăviţă.

Produsele vor fi livrate pe parcursul a 12 luni, la cererea achizitorului. Plata se va efectua după livrarea produselor.
5. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 sau prin email: asociatiahelicomed@yahoo.com
7. Modul de trimitere a ofertelor: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 .
8. Data şi ora limită pentru depunere a ofertelor: 23.02.2012, ora  12,00
9. Data şi ora pentru deschiderii ofertelor : 23.02.2012, ora 13,00
10. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 22.03.2012, orele 12,00
11. Data limită pentru comunicarea răspunsurilor la clarificări 23.03.2012, orele 10,00 
Toate persoanele interesate sunt rugate să trimită ofertele la adresa din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 . Orice informaţii suplimentare cu privire la achiziţie pot fi solicitate prin email sau la sediul achizitorului. Persoana de contact: Burlea Ştefan Lucian, telefon/fax 0232/217.666, email asociatiahelicomed@yahoo.com.



Copyright © 2008 - 2018 Helicomed | ANPC