prezentare cabinet
specialitati si servicii medicale
medici
album foto
informatii contact
articole
 

 
ATENTIE Informatii utile!
CURSURI
ASOCIATIA HELICOMED
Nou - masterat de LOGOPEDIE PEDIATRICA in IASI
Programul pentru pacienti
PARTENERI
Anunturi
 

ANUNTURI
  1. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88371"
  2. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  3. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  4. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  5. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  6. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  7. Anunt achizitie servicii de audit financiar
  8. Anunt achizitie echipamente IT
  9. Anunt achizitie servicii editare, tiparire, publicitate





Investeşte în oameni !
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară 2. „Corelarea învătării pe tot parcursul vietii cu piata muncii”
Domeniul major de intervenţie 2.3. „Acces si participare la formare profesională continuă”
Titlul proiectului: „Cresterea nivelului de calificare/recalificare a angajatilor din regiunea Nord – Est din sectorul sanitar si social”
Contract nr. POSDRU/ 108/2.3./G/83291

ANUNŢ ACHIZIŢIE  ECHIPAMENT  IT

           
Data publicării anuntului:27.02.2012
1.Informaţii achiziţie: Asociaţia „HELICOMED” publică prezentul anunţ pentru atribuirea contractului de achiziţie echipament IT:  Multifuncţională cod CPV 30120000-6: 1 buc; Laptop cod CPV 30213100-6: 7 buc; Videoproiector cod CPV 38652120-7: 2 buc; Flipchart cod CPV 30195913-5 :2 buc.
2. Procedura pentru efectuarea achiziţiei: cercetarea pieţei / studiu pieţei
3. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut
4. Specificaţii tehnice:
1.Multifuncţională - imprimantă/scanner/fax, cerinţe minime: mono şi color 1200dpi optic, 160MB, tavă de minim 250 coli, 256 niveluri gri, viteză mare de copiere per pagină, USB port, reţea Ethernel, duty cicle circa 40.000 pagini/lună.
2. Laptop –cerinţe minime procesor dual core cu minim 2GB DD3 Ram,DVD RW, Webcam-1.3, Bluetooth, , Li-Ion minim 6-cell, sistem de operare;
3.Video proiector –cerinţe minime : 3LCD XGA, contrast ratio 3000:1, USB display, funcţionalitate lampă minim 5000 h, PC-free.
4.Flipchart- 3picioare telescopice, sistem reglabil de prindere a hârtiei, tăviţă.

Produsele vor fi livrate pe parcursul a 12 luni, la cererea achizitorului. Plata se va efectua după livrarea produselor.
5. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 sau prin email: asociatiahelicomed@yahoo.com
6. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 05.03.2012, orele 15,00  ;
7. Modul de trimitere a ofertelor: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 .
8. Data şi ora limită pentru depunere a ofertelor: 06.03.2012, ora  15,00
9. Data şi ora pentru deschiderii ofertelor : 06.03.2012, ora 16,00
Toate persoanele interesate sunt rugate să trimită ofertele la adresa din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 . Orice informaţii suplimentare cu privire la achiziţie pot fi solicitate prin email sau la sediul achizitorului. Persoana de contact: Burlea Georgeta, telefon 0232/217.666, email asociatiahelicomed@yahoo.com.



Copyright © 2008 - 2018 Helicomed | ANPC