prezentare cabinet
specialitati si servicii medicale
medici
album foto
informatii contact
articole
 

 
ATENTIE Informatii utile!
ASOCIATIA HELICOMED
Programul pentru pacienti
PARTENERI
Anunturi
 


ANUNTURI
  1. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88371"
  2. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  3. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  4. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  5. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  6. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  7. Anunt achizitie servicii de audit financiar
  8. Anunt achizitie echipamente IT
  9. Anunt achizitie servicii editare, tiparire, publicitate





ANUNŢ ACHIZIŢIE PRESTĂRI SERVICII DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE  PENTRU PROIECTUL „POSDRU/ 110/5.2/G/88108”


 Data publicării anunţului: 19.03.2012
1.Informaţii achiziţie: Asociaţia „ HELICOMED ” publică prezentul anunţ pentru atribuirea contractului de achiziţie prestări servicii de informare şi publicitate pentru proiectul „POSDRU/110/5.2/G/88108” , Cod CPV: 79341000-6
2. Procedura pentru efectuarea achiziţiei: cercetarea pieţei / studiu pieţei
3. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut
4.Specificații tehnice:

a.Broşura de informare, 8 de pagini policromie, format A5, 100buc.
b.Mape,  100 buc
c.Calendare, format de buzunar, 50 buc;
d.Editare-difuzare unui spot publicitar radio, durata 20 sec/spot – 120 difuzări/6 luni;
e.Banner, suport poliplan de exterior, 4 buc;
f.Roll-up, format 0.85x2 m, cu mecanism, 2buc;
g.Afişe, format A3,  400 buc;
h.Pixuri inscripţionate, 250 buc.
i.Carnetele conferinte, 100 buc.
j.Fluturaşi, 1000 buc.
k.Genţi inscripţionate, 100 buc;
l.Editare-difuzare o casetă promoţională media, minim 1500 caractere, text alb/ negru, siglă color, 6 buc
m.Ecusoane, 100 buc.
n. Memory stick, 4-8GB, 50 buc
o.Organizarea unei conferinte de presa , care trebuie să includă:
-asigurarea unei săli de conferinte ( capacitate min. 50 de persoane)
- asigurare unei pauze care să includă cafea, apă minerală sau plată, produse de patiserie
- servicii de realizare a fotografiilor si filmarilor
 - servicii de receptie, primire a participantilor
- să asigure prezenta mass-media
-publicarea a 2 comunicate de presa la cererea beneficiarului
-anunturi in presa la cererea beneficiarului     
p. Pagina web, design site (dezvoltare site, domeniu web, hosting pe 2 ani), 1buc.
Cerinţe:
-implementare site web conform următoarelor cerinţe: Site-ul trebuie să permită administrarea şi actualizarea facilă a conţinutului de către personalul non-tehnic al beneficiarului; Beneficiarul va putea adăuga/şterge/edita pagini ale site-ului; Se va implementa un modul pentru upload de documente. Documentele vor fi salvate pe server şi vor putea fi accesate direct de pe paginile site-ului;  Se va implementa o  secţiune de ştiri, beneficiarul putând adăuga / şterge /edita ştiri; Administrarea site-ului, a conţinutului şi a resurselor (documente, poze) se va face pe diferite niveluri de acces; Site-ul va conţine o pagina de contact, care va include un formular prin care vizitatorii vor putea contacta beneficiarul via email;  Se va folosi, pentru implementarea site-ului unul din limbajele de programare Java sau PHP. Se vor folosi doar framework-uri open-source.
- implementare design site cu respectarea elementelor de identitate vizuala POSDRU
- găzduire site web (WebHOSTING si EMAIL SERVER)

Produsele/serviciile vor fi livrate pe parcursul a 12 luni, la cererea achizitorului. Plata se va efectua după livrarea produselor/serviciilor.
5. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 sau prin email: asociatiahelicomed@yahoo.com
6. Modul de trimitere a ofertelor: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 .
7. Data şi ora limită pentru depunere a ofertelor: 23.03.2012, ora  15,00
8. Data şi ora pentru deschiderii ofertelor : 23.03.2012, ora 16,00
9. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 22.03.2012, ora 15,00 ;
10.Data limită pentru comunicarea răspunsului la clarificări 23.03.2012, orele 12,00.
Toate persoanele interesate sunt rugate să trimită ofertele la adresa din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 . Orice informaţii suplimentare cu privire la achiziţie pot fi solicitate prin email sau la sediul achizitorului. Persoana de contact: Burlea Ştefan Lucian, telefon/fax 0232/217.666, email: asociatiahelicomed@yahoo.com.



Copyright © 2008 - 2018 Helicomed | ANPC