prezentare cabinet
specialitati si servicii medicale
medici
album foto
informatii contact
articole
 

 
ATENTIE Informatii utile!
CURSURI
ASOCIATIA HELICOMED
Nou - masterat de LOGOPEDIE PEDIATRICA in IASI
Programul pentru pacienti
PARTENERI
Anunturi
 

ANUNTURI
  1. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88371"
  2. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  3. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU 110/5.2/G/88371"
  4. Anunt achizitie prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  5. Anunt achizitie echipamente IT pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  6. Anunt achizitie Servicii Audt Financiar pentru proiectul "POSDRU/ 110/5.2/G/88108"
  7. Anunt achizitie servicii de audit financiar
  8. Anunt achizitie echipamente IT
  9. Anunt achizitie servicii editare, tiparire, publicitate





ANUNŢ ACHIZIŢIE PRESTĂRI SERVICII DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE  PENTRU PROIECTUL „POSDRU/ 110/5.2/G/88108”


 Data publicării anunţului: 19.03.2012
1.Informaţii achiziţie: Asociaţia „ HELICOMED ” publică prezentul anunţ pentru atribuirea contractului de achiziţie prestări servicii de informare şi publicitate pentru proiectul „POSDRU/110/5.2/G/88108” , Cod CPV: 79341000-6
2. Procedura pentru efectuarea achiziţiei: cercetarea pieţei / studiu pieţei
3. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut
4.Specificații tehnice:

a.Broşura de informare, 8 de pagini policromie, format A5, 100buc.
b.Mape,  100 buc
c.Calendare, format de buzunar, 50 buc;
d.Editare-difuzare unui spot publicitar radio, durata 20 sec/spot – 120 difuzări/6 luni;
e.Banner, suport poliplan de exterior, 4 buc;
f.Roll-up, format 0.85x2 m, cu mecanism, 2buc;
g.Afişe, format A3,  400 buc;
h.Pixuri inscripţionate, 250 buc.
i.Carnetele conferinte, 100 buc.
j.Fluturaşi, 1000 buc.
k.Genţi inscripţionate, 100 buc;
l.Editare-difuzare o casetă promoţională media, minim 1500 caractere, text alb/ negru, siglă color, 6 buc
m.Ecusoane, 100 buc.
n. Memory stick, 4-8GB, 50 buc
o.Organizarea unei conferinte de presa , care trebuie să includă:
-asigurarea unei săli de conferinte ( capacitate min. 50 de persoane)
- asigurare unei pauze care să includă cafea, apă minerală sau plată, produse de patiserie
- servicii de realizare a fotografiilor si filmarilor
 - servicii de receptie, primire a participantilor
- să asigure prezenta mass-media
-publicarea a 2 comunicate de presa la cererea beneficiarului
-anunturi in presa la cererea beneficiarului     
p. Pagina web, design site (dezvoltare site, domeniu web, hosting pe 2 ani), 1buc.
Cerinţe:
-implementare site web conform următoarelor cerinţe: Site-ul trebuie să permită administrarea şi actualizarea facilă a conţinutului de către personalul non-tehnic al beneficiarului; Beneficiarul va putea adăuga/şterge/edita pagini ale site-ului; Se va implementa un modul pentru upload de documente. Documentele vor fi salvate pe server şi vor putea fi accesate direct de pe paginile site-ului;  Se va implementa o  secţiune de ştiri, beneficiarul putând adăuga / şterge /edita ştiri; Administrarea site-ului, a conţinutului şi a resurselor (documente, poze) se va face pe diferite niveluri de acces; Site-ul va conţine o pagina de contact, care va include un formular prin care vizitatorii vor putea contacta beneficiarul via email;  Se va folosi, pentru implementarea site-ului unul din limbajele de programare Java sau PHP. Se vor folosi doar framework-uri open-source.
- implementare design site cu respectarea elementelor de identitate vizuala POSDRU
- găzduire site web (WebHOSTING si EMAIL SERVER)

Produsele/serviciile vor fi livrate pe parcursul a 12 luni, la cererea achizitorului. Plata se va efectua după livrarea produselor/serviciilor.
5. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 sau prin email: asociatiahelicomed@yahoo.com
6. Modul de trimitere a ofertelor: la punctul de lucru al Asociaţiei HELICOMED din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 .
7. Data şi ora limită pentru depunere a ofertelor: 23.03.2012, ora  15,00
8. Data şi ora pentru deschiderii ofertelor : 23.03.2012, ora 16,00
9. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 22.03.2012, ora 15,00 ;
10.Data limită pentru comunicarea răspunsului la clarificări 23.03.2012, orele 12,00.
Toate persoanele interesate sunt rugate să trimită ofertele la adresa din Iaşi, Str. Cucu, nr.18, bl.D8-1, tronson1, et.1 . Orice informaţii suplimentare cu privire la achiziţie pot fi solicitate prin email sau la sediul achizitorului. Persoana de contact: Burlea Ştefan Lucian, telefon/fax 0232/217.666, email: asociatiahelicomed@yahoo.com.



Copyright © 2008 - 2018 Helicomed | ANPC