prezentare cabinet
specialitati si servicii medicale
medici
album foto
informatii contact
articole
 

 
ATENTIE Informatii utile!
ASOCIATIA HELICOMED
Programul pentru pacienti
PARTENERI
Anunturi
 


CHESTIONAR EVALUARENIVEL SATISFACŢIE CLIENT

Va multumim ca ati solicitat serviciile noastre. Deoarece dorim sa va oferim cele mai bune servicii, suntem interesati sa aflam parerea dumneavoastra despre serviciile pe care le-ati primit in cadrul LABORATORULUI DE ANALIZE MEDICALE.
Va rugam sa aveti amabilitatea de a acorda câteva minute din timpul dumneavoastra pentru completarea acestui chestionar. (Raspundeti la intrebari bifând varianta care descrie cel mai bine situatia dumnavoastra).

Raspunsurile dumnavoastra sunt importante pentru noi!

6
1. Client:
2. Vârsta dumneavoastra: ani
3. Serviciile medicale la care ati apelat
4. Ati mai folosit serviciile Laboratorului de Analize Medicale? De cate ori?
5. Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii
- promptitudine
a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine

- modul de comunicare
a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine

- tinuta personalului
a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine

- atitudinea personalului
a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine

- calitatea serviciilor medicale acordate
a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine

- calitatea serviciilor medicale acordate de asistenti
a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine

Cum v-ati simtit in urma colaborarii cu noi
a) nesatisfacator b) bine c) foarte bine

Impresia dumneavoastra generala:
a) nemultumit b) multumit c) foarte multumit

Daca ar fi necesar sa solicitati servicii medicale, ati opta tot pentru Laboratorul nostru?
a) in mod cert da b) probabil ca da c) in mod categoric nu

6. Credeţi că este necesară îmbunătăţirea serviciilor oferite şi dacă da, în ce sens?
Nume: (optional) ani
Telefon: (optional) ani
*Confirm că am peste 18 ani
*DA, sunt de acord cu prelucrarea datelor personale în scop de informare
   
Introduceti codul din imagine:
Va multumim pentru colaborare !
PG 4.7-FL 01,Ed.4/Rev.0

Puteti descarca acest formular aici.
 

RAPORT EMIS IN URMA EVALUARII NIVELULUI DE SATISFACTIE AL CLIENTILOR, IN INTERVALUL 01.07-31.12.2017

In urma analizei Chestionarului pentru evaluarea satisfactiei clientului, Cod PG4.7-FL01, constatam:

In acest interval au raspuns chestionarului un numar de 20 clienti, dintre care 15 pacienti, 5 medici:

La intrebarea 1. 40% au fost femei;60% au fost barbati

La intrebarea 2. Vârsta 20%- sub 20 ani; 35%-30-40 ani; 20%-40-50 ani;25%-50-70 ani.

La intrebarea 3. Serviciile medicale la care ati apelat au raspuns 100%- analize de laborator

La intrebarea 4. Ati mai folosit serviciile Laboratorului de Analize Medicale? De cate ori : 80% au raspuns Da; 20% au raspuns Nu.
Din cei care au raspuns Da- 80% ->2 ori; 20%- a doua oara.

La intrebarea nr. 5. Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii :
- promptitudine a) nesatisfacator □ 0% b) bine □ 10% c) foarte bine □ 90%
- modul de comunicare a) nesatisfacator □0% b) bine □10% c) foarte bine □ 90%
- tinuta personalului a) nesatisfacator □0% b) bine □10% c) foarte bine □ 90%
- atitudinea personalului a) nesatisfacator □ 0% b) bine □0% c) foarte bine □ 100%
- calitatea serviciilor medicale acordate a) nesatisfacator □ 0%b) bine □ 10% c) foarte bine □ 90%
- calitatea serviciilor medicale acordate de asistenti a) nesatisfacator □0% b) bine □0% c) foarte bine □ 100%

• Cum v-ati simtit in urma colaborarii cu noi :
a) nesatisfacator □0% b) bine □ 10% c) foarte bine □ 90%

• Impresia dumneavoastra generala:
a) nemultumit □0% b) multumit □10% c) foarte multumit □ 90%

• Daca ar fi necesar sa solicitati servicii medicale, ati opta tot pentru Laboratorul nostru ?
in mod cert da □ 90% b) probabil ca da □ 10% c) in mod categoric nu □ 0%

La intrebarea nr. 6. Credeţi că este necesară îmbunătăţirea serviciilor oferite şi dacă da, în ce sens? 90% au raspuns Nu; 10% au raspuns Da cu urmatoarele propuneri
- o gama mai larga de analize care sa fie lucrate in cadrul laboratorului
- fonduri mai mari pentru analize decontate
- reducerea timpului de asteptare pentru finalizarea validarii cu cardul
- transmiterea rezultatelor si pe email.

Rezultatele confirma calitatea serviciilor laboratorului, si sunt in conformitate cu standardele si obiectivele propuse.
Propunerile vor fi considerate, alaturi de propunerile personalului.

 

Manager de calitate,
Data 31.12.2017 Moruz Adina-Cristina

Copyright © 2008 - 2018 Helicomed | ANPC