Evaluarea nivelului de satisfacție

RAPORT EMIS ÎN URMA ANALIZEI  CHESTIONARELOR PENTRU EVALUAREA SATISFACTIEI UTILIZATORILOR  NIVELULUI DE SATISFACȚIE A CLIENȚILOR  , PG 5.3-FL01, LA CARE AU RASPUNS PACIENTI SI MEDICI,  ÎN INTERVALUL 01.01.2025-30.06.2025

În urma analizei Chestionarului pentru evaluarea satisfacției clientului, cod PG4.7-FL01, s-au constatat următoarele:

În acest interval, un număr de 20 clienți au răspuns la chestionar, dintre care 18  au fost pacienți și 2 medici:

  • Întrebarea 1: 55% dintre respondenți au fost femei și 45 % bărbați.
  • Întrebarea 2: 10 % – 20-30 ani, 45 % – 30-50 ani, 10 % – 50-60 ani, 35 % – peste 60 ani.
  • Întrebarea 3: Toți respondenții (100%) au apelat la servicii de analize medicale.
  • Întrebarea 4: 90 % dintre respondenți au mai folosit  anterior serviciile Laboratorului de Analize Medicale, dintre care 54% de mai multe ori și 56 % doar o dată.

Întrebarea 5: Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii :

 La evaluarea serviciilor oferite, respondenții au acordat următoarele calificative:

  • Promptitudine: 0% nesatisfăcător, 0% bine, 100 % foarte bine.
  • Modul de comunicare: 0% nesatisfăcător, 5 % bine, 95 % foarte bine.
  • Ținuta personalului: 0% nesatisfăcător, 5 % bine, 95 % foarte bine.
  • Atitudinea personalului: 0% nesatisfăcător, 0% bine, 100% foarte bine.
  • Calitatea serviciilor medicale: 0% nesatisfăcător, 10 % bine, 90 % foarte bine.
  • Calitatea serviciilor medicale oferite de asistenți: 0% nesatisfăcător, 10% bine,90% foarte bine.
  • Cum v-ați simțit în urma colaborării cu noi: 0% nesatisfăcător, 0% bine, 100% foarte bine.
  • Impresia generală: 0% nemulțumit,5% mulțumit, 95 % foarte mulțumit.

La întrebarea dacă ar apela din nou la serviciile laboratorului,100% au răspuns în mod cert da, 0% probabil că da, și 0% în mod categoric nu.

Întrebarea 6: 95  % dintre respondenți nu consideră că este necesară îmbunătățirea serviciilor, iar 5% au oferit următoarele sugestii:

  • PROGRAM DE RECOLTARE SAMBATA/SARBATORI LEGALE

Concluzie: Raspunsurile pacientilor si medicilor colaboratori  dovedesc mentinerea   calitatii  serviciilor oferite de laborator, iar rezultatele evaluarii determina indeplinirea  indicatorilor  propusi. Sugestiile primite vor fi inregistrate  si analizate, alaturi de cele oferite de personal.

Manager de calitate,
Data:  05.07.2025  Moruz Adina-Cristina

Procent general de satisfacție = 95%4  + 100%4 + 90%2  =960:1000(total) x 100 = 96% FB și 4% B.