Evaluarea nivelului de satisfacție

RAPORT EMIS IN URMA EVALUARII NIVELULUI DE SATISFACTIE AL CLIENTILOR, IN INTERVALUL 01.07-31.12.2023

In urma analizei Chestionarului pentru evaluarea satisfactiei clientului, Cod PG4.7-FL01, constatam:

 

In acest interval au raspuns chestionarului un numar de 26  clienti, dintre care 21 pacienti si 5 medici:

La intrebarea 1. 62% au fost femei; 38% au fost barbati

La intrebarea 2. Vârsta  0%-0-20 ani; 16%20-40 ani; 46%-40-60 ani;38%-60-80 ani,0%>80 ani

La intrebarea 3. Serviciile medicale la care ati apelat au raspuns 100%- analize de laborator

La intrebarea 4. Ati mai folosit serviciile Laboratorului de Analize Medicale? De cate ori? : 100% au raspuns Da; 0% au raspuns Nu.
Din cei care au raspuns Da 24% -> o data; 38% ->2 ori; 38% -> de mai multe ori

 

La intrebarea nr. 5. Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii :
– promptitudine a) nesatisfacator □ 0% b) bine □ 4% c) foarte bine □ 96%
– modul de comunicare a) nesatisfacator □0% b) bine □4% c) foarte bine □ 96%
– tinuta personalului a) nesatisfacator □0% b) bine □4% c) foarte bine □ 96%
– atitudinea personalului a) nesatisfacator □ 0% b) bine □4% c) foarte bine □ 96%
– calitatea serviciilor medicale acordate a) nesatisfacator □ 0%b) bine □4 % c) foarte bine □ 96% 
– calitatea serviciilor medicale acordate de asistenti a) nesatisfacator □0% b) bine □42% c) foarte bine □ 58%

• Cum v-ati simtit in urma colaborarii cu noi : 
a) nesatisfacator □0% b) bine □0% c) foarte bine □ 100%

• Impresia dumneavoastra generala:
a) nemultumit □0% b) multumit □12% c) foarte multumit □ 88%

• Daca ar fi necesar sa solicitati servicii medicale, ati opta tot pentru Laboratorul nostru ?
in mod cert da □ 92% b) probabil ca da □ 8% c) in mod categoric nu □ 0%

La intrebarea nr. 6.
Credeţi că este necesară îmbunătăţirea serviciilor oferite şi dacă da, în ce sens? 

84% au raspuns Nu; 16% au raspuns Da, lasand propuneri care au fost implementate sau sunt in curs de implementare.

 

 

Rezultatele confirma calitatea serviciilor laboratorului, si sunt in conformitate cu standardele si obiectivele propuse. 
Propunerile vor fi considerate, alaturi de propunerile personalului.

 

Manager de calitate,

Moruz Adina-Cristina
31.12.2023   

 

Procent general de satisfactie = 96×5 + 100×1 + 58×1 + 88×1 + 92×1= 818:900 (total)x100= 91% FB si 9% B.