Evaluarea satisfacției clientului

Va multumim ca ati solicitat serviciile noastre. Deoarece dorim sa va oferim cele mai bune servicii, suntem interesati sa aflam parerea dumneavoastra despre serviciile pe care le-ati primit in cadrul LABORATORULUI DE ANALIZE MEDICALE.

Va rugam sa aveti amabilitatea de a acorda câteva minute din timpul dumneavoastra pentru completarea acestui chestionar. (Raspundeti la intrebari bifând varianta care descrie cel mai bine situatia dumnavoastra).

Raspunsurile dumnavoastra sunt importante pentru noi! 

PG  4.7 – FL 01 ,Ed.5/Rev.0/05.2020

RAPORT EMIS IN URMA EVALUARII NIVELULUI DE SATISFACTIE AL CLIENTILOR, IN INTERVALUL 01.07-31.12.2022

In urma analizei Chestionarului pentru evaluarea satisfactiei clientului, Cod PG4.7-FL01, constatam:

In acest interval au raspuns chestionarului un numar de 37 clienti, dintre care 36 pacienti si 1 medic:

La intrebarea 1. 55% au fost femei; 45% au fost barbati

La intrebarea 2. Vârsta 18% -20-30 ani; 23% -30-40 ani;  18% – 40-50 ani;  23% – 50-70 ani; 18% – 70-80 ani

La intrebarea 3. Serviciile medicale la care ati apelat au raspuns 100%- analize de laborator (+- servicii clinice de specialitate)

La intrebarea 4. Ati mai folosit serviciile Laboratorului de Analize Medicale?  De cate ori : 100% au raspuns Da;
Din cei care au raspuns Da:  46%- a doua oara, 54% de mai multe ori

La intrebarea nr. 5. Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii :
– promptitudine a) nesatisfacator □ 0% b) bine □ 10% c) foarte bine □ 90%
– modul de comunicare a) nesatisfacator □0% b) bine □10% c) foarte bine □ 90%
– tinuta personalului a) nesatisfacator □0% b) bine □4% c) foarte bine □ 96%
– atitudinea personalului a) nesatisfacator □ 0% b) bine □0% c) foarte bine □ 100%
– calitatea serviciilor medicale acordate a) nesatisfacator □ 0%b) bine □ 8% c) foarte bine □ 100%
– calitatea serviciilor medicale acordate de asistenti a) nesatisfacator □0% b) bine □0% c) foarte bine □ 100%

• Cum v-ati simtit in urma colaborarii cu noi :

a) nesatisfacator □0% b) bine □ 0% c) foarte bine □ 100%

• Impresia dumneavoastra generala:
a) nemultumit □0% b) multumit □2% c) foarte multumit □ 98%

• Daca ar fi necesar sa solicitati servicii medicale, ati opta tot pentru Laboratorul nostru ?
in mod cert da □ 100% b) probabil ca da □ 0% c) in mod categoric nu □ 0%

La intrebarea nr. 6. Credeţi că este necesară îmbunătăţirea serviciilor oferite şi dacă da, în ce sens? 92% au raspuns Nu; 8% au raspuns Da cu urmatoarele propuneri: 

– promptitudinea transmiterii rezultatelor online.

Procent general de satisfactie = 92×5+ 100×4= 860:900 (total)x100 =  

96% FOARTE BINE Si 4% BINE.

Rezultatele confirma calitatea serviciilor laboratorului, si sunt in conformitate cu standardele si obiectivele propuse.

Propunerile vor fi considerate, alaturi de propunerile personalului.

Manager de calitate,
Data 31.12.2022 Moruz Adina-Cristina